Verzenden en levertijd
Wat is de levertijd van Coffique?
Alle productend die online staan zijn op voorraad, tenzij uitdrukkelijk anders staat vermeld (bijvoorbeeld een pre-order). Voor 22:00 uur besteld dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden!
Een product is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?
Jammer, je favoriete product is niet op voorraad? In de producttitel staat vak vermeld wanneer het item wel weer op voorraad is. Ook kun je je e-mail achterlaten zodat je een mailtje krijgt zodra het item weer op voorraad is.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bij een bestelling boven de €75 zijn de verzendkosten altijd gratis.
Je bestelling wordt verstuurd met DHL. De verzendkosten binnen Nederland zijn €5,95.
Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €7,95 en is het gratis verzenden vanaf €100.
Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Het is niet mogelijk om je bestelling in Hendrik-Ido-Ambacht af te halen. De voorraad staat namelijk in een externe opslag.
Ik heb mijn pakketje niet opgehaald bij het Servicepunt. Wat nu?
Dan wordt je pakketje retour gezonden. Zodra het pakket retour is ontvangen wordt het bedrag van de items minus de retourkosten van €5,95. Je kunt het beste een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik heb mijn gegevens onjuist ingevuld bij de bestelling. Wat nu?
De gegevens die je hebt ingevuld in je bestelling worden automatisch gebruikt voor de verzending van je bestelling. Je bestelling wordt dan ook automatisch ingepakt. Je mag een mailtje naar info@coffique.nl sturen zodat we kunnen kijken of we nog iets kunnen aanpassen, maar als je bestelling al is verzonden dan kan dat niet.
Je kunt altijd de levering zelf wijzigen als je de track en trace mail hebt ontvangen, behalve naar een afhaalpunt.
Mocht je bestelling retour komen wegens onjuiste gegevens in de bestelling, dan ontvang je het bedrag van de items minus de verzendkosten (€5,95) terug.