Ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of ik toch iets voor je kan betekenen.
Wat is het retourbeleid van Coffique?
Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering te sturen, zonder opgave van reden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Je kunt je retour hier aanmelden. Je kunt dan ook gelijk een retourlabel kopen.
Het retouradres is:
4206CJ Gorinchem
Als je de retour niet meldt, buiten de retourtermijn terugstuurt, de producten kapot aankomen en/of niet naar bovenstaand adres stuurt, ontvang je het aankoopbedrag niet terug.
Jij bent verantwoordelijk voor de gehele retourzending, dus ook voor de ontvangst van het pakket. Voor producten die niet worden ontvangen dan ontvang je ook je geld niet retour.
Moet ik bezorgkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?
Je product is niet naar wens en je wilt het retourneren? Dat kan gebeuren. In dit geval zijn de retourkosten voor jezelf. Via de link bij de vorige vraag kun je je retour aanmelden.
Kan ik mijn item ruilen?
Dat is geen probleem! Je kunt je item dat je wilt ruilen retour sturen (op eigen kosten) en een nieuwe bestelling plaatsen.
Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen! Je mag een mailtje sturen naar info@coffique.nl met een foto van de beschadigingen. Dan ga ik het voor je oplossen!