Klachten en garantie

Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik die heen sturen?

Ik vind het heel jammer dat je niet tevreden bent over je bestelling en ik wil je graag helpen. Stuur me even een mailtje op info@coffique.nl en dan kijk ik met je mee! 

Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wat moet ik nu doen? 

Dat is heel vervelend! Stuur mij dan zo snel mogelijk na ontvangst - uiterlijk binnen een week - een mailtje en foto van de beschadiging. Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt. 

Ik heb niet alle producten ontvangen die ik heb besteld. Wat nu?

Dat is heel vervelend! Stuur ons een mail naar info@coffique.nl met een foto van de inhoud van de doos en ik zorg ervoor dat het missende item zo snel mogelijk naar je toe komt! 

Als ik de glazen en mokken toch niet mooi vindt, mag ik ze dan retour sturen?

Als je de glazen en/of mokken hebt ontvangen en je bent niet tevreden, dan mag je ze binnen 14 dagen retour melden. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Het is belangrijk dat je mij laat weten dat je een retour stuurt, zodat ik die ook in ontvangst kunnen nemen. Na melding heb je nog 14 dagen de tijd om je items retour te sturen. Als je geen melding doet van de retour en/of niet op tijd terugsturen hoeven wij het aankoopbedrag niet terug te storten. 

Kunnen de glazen en mokken breken?

Ja, de glazen en mokken kunnen breken. Je ontvangt hiervoor geen geld terug of een nieuw product.